Ioana Sandu – prezentare

        Adesea am afirmat ca traim mult prea putin sa ne consumam in lucruri minore…Recunosc ca eu nu am urmat aceasta regula a supravietuirii,am constatat cum anii trec si singura realitate neconditionata a vietii mele a fost MUZICA.

         Am plecat de la premii mari sau mai mici,in orase de provincie fara anvergura capitalei.Am invatat sa cant curat si cu suflet de la o doamna numita Beatrice Petre,profesoara mea de muzica din liceu.Aveam o impostatie formata partial de Marian Bugoi,cu multa muzica usoara inserata in anii mei cei fragezi.Doamna Beatrice Petre m-a tarat la canto clasic,unde eroic am urmat 2 ani,cantand in continuare muzica usoara,corala si folk.Domnul Cornel Irimia a lucrat inca 1 an cu mine canto muzica usoara,pana cand am ajuns in capitala,la maestrul Ionel Tudor.Am cantat in Song o scurta perioada,timp in care nu am renuntat la exercitiul cantarii live in restaurant,avand un repertoriu de aproape 1000 de piese,romanesti si internationale.

      Cunoscandu-l pe Francisc Reiter,am avut sansa de a avea primul album original romanesc- Despartirile,Electrecord 2010.

    Astept sa ma ascultati si sa va daruiesc sufletul in muzica mea!!

Sursa: Ioana Sandu

Lasă un răspuns

