Maria, Maria

Una dintre cele mai cunoscute melodii ale îndrăgitului Ovidiu Komornyik, iubită deopotrivă şi de fanele care poartă acest nume, şi de cele care poate doar îşi doresc să îl poarte. Aşadar, vă invităm la audiţie, oferindu-vă o variantă live a melodiei, interpretată la Festivalul George Grigoriu, Brăila, 2010:

Eşti prea departe, mult prea departe,
Dar eu te strig în miez de noapte.
Să vii la mine, să stau cu tine
Şi s-asteptăm ziua ce vine.
Să ne-amintim cu nostalgie
De tot ce-a fost şi-urma să fie,
Iar tu să-mi spui poveşti râzând
Şi eu în braţe să te strâng.

Refren:
Maria, Maria, ce nume frumos,
La fel ca sufletul din tine,
O clipă doar să-ţi aminteşti
Că eu trăiesc doar pentru tine.
Maria, Maria, ce mult aş vrea
Acum, în dar de ziua ta,
Să-ţi prind în părul tău o stea,
Să-ţi lumineze viaţa ta.

II:
E ziua ta şi-aş vrea să ştii
Că fără tine n-aş putea zâmbi,
Tu mi-ai adus o viaţă în plus
Şi-mi dai speranţa de-a trăi.
Dar eşti departe, mult prea departe,
Iar eu te strig în miez de noapte,
Să vii la mine, să stau cu tine
Şi s-aşteptăm ziua ce vine.

Enjoy!

Lasă un răspuns

