Într-un colţ de cafenea

…cu Marina Voica! Cine nu îşi aminteşte de rusoaica frumoasă ca o păpuşă, care era doar o copilă când a pus piciorul pe Calea Victoriei?
Ei bine, melodia „Într-un colţ de cafenea”, cunoscută şi ca „Şi afară plouă, plouă”, după primul vers al refrenului, este unul dintre cele mai mari şlagăre ale ei, alături de „Să nu ne despărţim!”. Să ne bucurăm de vocea inconfundabilă a Marinei Voica!

Intr-un colt de cafenea
Langa geam, la masa mea
S-a oprit si m-a privit
Doar cu ochii mi-a zambit
Si mi-a spus ca ar vrea sa bea
Doar o ceasca de cafea
Si nu stiu cum s-a-ntâmplat
Langa mine s-a asezat

Era zvelt, inalt,frumos
Ochii verzi, dar ce folos
Dupa mana, ce pacat
Am vazut ca-i insurat.
Timpul repede trecea,
Printre vorbe si cafea,
Si deloc n-am observat,
Ca demult s-a-ntunecat

2XREFREN:
Si afara ploua,ploua
Si-i trecut de ora noua
Noi vorbim cu mare arta
Despre una, desprea alta
Si nu stiu de ce anume,
Nu va pot spune pe nume,

Insa in privirea noastra,
Nu e loc de dumneavoastra.

In micuta cafenea
Langa geam la masa mea
Cu o ceasca intre noi
Am ramas numai noi doi
Imi vorbea de vraja mea
Mai putin de viata sa
Si deloc n-am observat
Ca demult s-a-ntunecat.

Lasă un răspuns

