Casa mea

Melodie compusă de Ion Cristinoiu, pe versuri proprii, „Casa mea” este piesa cu care Angela Similea, una dintre marile doamne ale muzicii uşoare româneşti, este identificată de către public.
Vă oferim interpretarea live a melodiei, remixată, deci puţin diferită de originalul lansat în anii  ’80. 

Despre mine ce să-ţi spun?
Ce cuvinte să adun
Ca-n adevărul lor să crezi?
Ştiu cu frunzele vorbi
Şi cu stelele tîrzii,
Într-un fel pe care tu nu-l ştii.

Ştiu din sunete să fac
O grădină şi un lac
Şi-un curcubeu înmiresmat.
Din tăcerea lumii pot culege armonii,
Într-un fel pe care tu nu-l ştii.

Refren: Casa mea-i un cântec cu acorduri ample,
E o caldă melodie casa mea,
Eu sunt sufletul din ea,
Ea e însăşi viaţa mea,
Viaţa mea cu tot ce-i bun în ea.

Casa mea-i un cântec cu acorduri ample,
Melancolic şi fierbinte şi curat.
Şi mă simt ca-ntr-un palat
De păduri înconjurat,
Viaţa mea în cântec s-a mutat.

Dacă vrei să mă găseşti,
Nu-mi trimite mii de veşti
Prin mesageri îndepărtaţi,
Vino simplu, alergând
În veşmântul tău de rând
Chiar de-ar fi să vii numai în gând!

Ca o flacără să vii
La un ceas pe care-l ştii
Când eu te chem cu al meu cânt.
Şi în casa mea de sunete vei străluci
La ceasul când va fi să viï.

Lasă un răspuns

